18/7/07

Που την πίσω πόρτα..

... να φκείτε να μεν μας χαλάσουν τα προξενιά τζαι τα ποδαρικά.

Είμαι Κυπραίος, κάπως μιτσής τζαι κάπως γκέι. Εν τζαι περιμένω φυσικά σε τούτη την ηλικία να ξέρω ακριβώς επακριβώς ποιός στ' αλήθκεια είμαι εγιώ τζαι πού πάω [σιερετίσματα στον μάστρε Σαβόπουλλο] αλλά ξέρω ότι οι σεξουαλικές μου ορέξεις πολλές φορές διαχωρίζουν με που την πλειοψηφία. Για να μεν παρεξηγούμαστε υπάρχουν τζ' άλλα πράματα για λλόου μου πέραν του τι κάμμω μετά που εννά κλείσω την πόρτα τζαι εννά ρομανίσω το παραθύρι μου. Έννεν όμως που τη δουλλειά σας, τουλάχιστον όι κόμα.

Το μπλογκ τούτο το λοιπόν έσιει τον σκοπό να μιλήσει καθαρά για τζείνα ούλλα τα πράματα που έννεν κοινός τόπος ακόμα στην κυπριακή κοινωνίαν. Εννά σας πω τι έκαμα, τι κάμμω τζαι τι θα κάμω. Εννά κοιτάξω πώς παν τα πράματα στο νησί που κάποτε ήταν οι άγιοι τόποι της πορνείας αλλά τωρά περιορίζεται στο να είναι σταθερά της πουτάνας, μεταφορικά τζαι κυριολεκτικά.

Τζαι γιατί "ππουστόπαιδο"; Επειδή, κοπέλλια τζαι κοπέλλες, αννέν να τ' ακούμε εν κάμμουμε τζαι τη λέξη δική μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: