22/10/08

Μα που επήαν οι (γκέι) άντρες;

Εγιώ ξέρω οτι έσιει ππούστηες στην Κύπρο. Εσύ, αγαπητέ αναγνώστη, ξέρεις οτι έσιει ππούστηες στην Κύπρο. Ακόμα τζιαι η τελευταία στετέ, νομίζω, ξέρει οτι έσιει ππούστηες στην Κύπρο άλλο αν παίζει πελλό τζαι μονολογά "ίντα τζιαιρούς εφτάσαμεν". Αλλά διαχρονικά είχα την απορίαν- πούντους τους γέριμους;



Στην τηλεόραση, σε κάθε σειρά που την Αμερική ή που την Ελλάδα που έσιει να κάνει με γενέτζες που γυρεύκουν το άλλον τους μισό, έρκεται μια σκηνή που κάθουνται γυρώ που ένα τραπέζι τζαι σαλαβατούν οτι οι άντρες εμαλθακέψαν, οι άντρες εππουστέψαν τζαι οτι οι μόνοι αρσενιτζοί που βρίσκουν εν για παντρεμένοι, για λογιασμένοι, για μαννοί, για ππούστηες. Εν ένα παράπονο που έχουν που έννεν τζαι καλά προσβλητικό γιατί τις παραπάνω φορές εν θεωρούν το να είσαι ππούστης σιειρόττερο που το να είσαι μαννός. Εν ούλλα εξίσου σπαστικά.

Αφού στο δυτικό ποπ κκαλτσιαρ τούτο εν τόσο μεγάλο θέμα, γιατί εν ακοούμε τζαι τίποτε για το οτι ο ππούστης εν τζαι τζείνος δύσκολο να έβρει έναν άντρα στις προδιαγραφές του; Πιάννουμε ως δεδομένο οτι ο άντρας που γνωρίζει τζαι τραβά το ενδιαφέρον ενός γκέι αρσενικού ή μιας στρέιτ γενέκας εννάν στρέητ- έτσι οι στρέητ γενέτζες νιώθουν οτι χάννουν που κάποιο αναφέρετο ανθρώπινο δικαίωμα άμα ο Πάμπος φκει τους Χαραλαμπία ενώ οι γκέι φοούνται τζαι να ρωτήσουν ακόμα. Τις λεσβίες προς το παρόν αφήνουμε την έξω που την κουβέντα γιατί στην Κύπρο ειδικά κανένας στρέητ αρσενικός εν σκέφτεται με την πρώτη οτι μπορεί να μεν σιίζεται για τον τάχα θεικό πούτσο του.

Άκουσα στην Κύπρο κουβέντες του είδους "μα που εν οι άντρες" γιατί πλέον τούτη η ιδέα έφτασε τζαι σε μας μαζί με ούλλα τα υπόλοιπα εκμοντερνιστικά που συμβαίνουν, ώρες ώρες τζαι με το ζόρι, που τα 80ς τζαι μετά. Αλλά αν τούτη η κουβέντα έφτασε τζαι φκαίννει σιγά σιγά τζαι στον δημόσιο διάλογο (με έναν καρτουνίστικο τρόπο στην Αίγια Φούξια ας πούμε) είμαστε τζαι εμείς σε ένα σημείο που εννά μπορούσαμε να δούμε τζαι εμείς το πόσο λάθος ένει να μεν μπορούμε καν να αναρωτηθούμε τον προσανατολισμό του άλλου για να μεν "προσβαρτεί", αλλά φυσικά εν το θωρούμε.

Ππούστηες, λεσβίες, αδερφές, αέρκια. Την επόμενη φορά που εννά σας γυαλλίσει κάποιος τζαι εννά έσιετε την έννοια αν "δικαιούστε" να τους κολλήσετε ή οϊ, ζιάστε τα όπως κάμμετε συνήθως. Αλλά αθθυμηθείτε οτι αν δεν τον γυρέψεις τον ππούστη εν θα τον έβρεις.

21/10/08

Πόσα εμπήκαν τελικά;

Άμα ο άλλος έσιει έναν παθολογικό φόβο να μεν του θίξουν τον ανδρισμό του πώς το εκφράζει; Μεταξύ άλλων εξισώννοντας το να χάσει η ομάδα τζαι να φάει κανένα γκολ παραπάνω με το να γαμηθεί που πίσω. Η σύνδεση δαμέ γίνεται με το κλασσικό "να ππουστέψεις" τζαι το άλλο κλασσικό "θέλεις τζαι κώλο;"
Στα οποία απαντούμε "να 'σαι καλά, επρολάβαν σε άλλοι" τζαι "μόνο αν δεν θέλεις γάμμο μετά".

Την φωτογραφία εψάρεψαν γνωστοί που σάιτ γνωστών καφροφιλάθλων τζαι έρκεται που το πρόσφατο παιχνίδι Ομόνοιας - ΑΠΟΕΛ. Μερικές σημειώσεις:
1. Το σήμα φαντάζουμαι σημαίνει "εν θα μπείτε μέσα στον κώλο μας".
2. Το τι κολλήματα υποδηλώνει τούτο είπαμε το, αλλά επαναλαμβάνω το να το εμπεδώσετε.
3. Ελπίζω ο ιδιοκτήτης (του κώλου) να εν άσιλα προοδευτικός αρίστερος τζαι να μεν έσιει συντηρητικά κολλήματα. Η εν λόγω οδική σήμανση εν αποκλείει, από οτι σπιάζω, Ομονοιάτικα διπλοκάμπινα.

Η ειρωνία δαμέ ένει στο οτι τελικά η ομάδα έφαε τρία. Ελπίζουμε το μεγαλλύτερο να ήταν μεσ' το περιτύλιγμα να μεν κολλήσουν τζαι τα παιθκιά του λαού τίποτε.

Ηθικόν δίδαγμα κοπέλλια. Αν φοάστε να μεν σας κουρσέψουν τον κώλο, κυριολεκτικά τζαι μεταφορικά, μεν τον φκάλλετε στο ίντερνετ. Αν δεν φοάστε, συγχαρητήρια, εν τζαι καλός τζαι σφιχτός, να τον σιέρεστε, να τον σιέρετε τζαι ούλλο το ίντερνετ.